Afscheid Joop

Op donderdag 29 oktober heeft Joop zijn laatste werkdag gehad. Dit hebben wij ondanks de corona aangepast gevierd.
Tegen half twaalf werd Joop van huis gehaald de bus van de Enk. Bij de Enk werd hij ontvangen in een versierde werkplaats met een kopje soep met broodjes. Na het eten kwam zijn vrouw Rietje en de Raad van Toezicht. Met zijn allen hebben wij koffie gedronken met gebak.
Joop werd bedankt door de deelnemers, het personeel en de Raad voor al zijn werk in de afgelopen jaren. Enkele deelnemers hadden een cadeautje voor hem gemaakt. Van het bestuur kreeg hij een reis aangeboden en bloemen. Van de Enk bloemen en een mooie laptop, met daarop een fotoreportage van zijn afgelopen jaren bij de Enk.
Nu is aan al die jaren een einde gekomen als zijnde directeur van de Enk. Maar weggaan is er nog niet helemaal bij. Hij komt terug als vrijwilliger.

Wilt U meer lezen over dit afscheid. lees dan het stukje op https://www.sukerbiet.nl/sleuteloverdracht-bij-de-enk/

Joop bedankt voor alle jaren die je bij ons bent geweest !!