Vrienden van de Enk

De stichting vrienden van de Enk heeft als doel voorzieningen, materiaal en activiteiten te bekostigen die buiten het normale budget vallen en in het directe belang zijn van de deelnemers van de Enk. Zo kan de stichting bijdragen aan extra’s die niet uit de normale budgetten kunnen worden gefinancierd.

De vrienden van de Enk zijn nu bezig met het maken van een flyer.  Hiermee proberen we mensen lid te maken van de Stichting vrienden van de Enk.

De vrienden van de Enk hebben de ANBI status.

Stichting Vrienden van de Enk Lemelerveld bestaat uit: Henk Brouwer, Jos Boksebeld, Riek Reimink, Gerda ten Brake en Henk Holtmaat.

Enkele voorbeelden van deze extra’s zijn:

• Deelname aan het voetbaltoernooi
  • Dagje uit naar bv. dierentuin
  • Open huis
  • Materiaal voor ons nieuwe keuken.
  • Aanleg kippenren
  • Nieuwe muziekinstallatie
  • Jaarafsluiting met een warme maaltijd
  • Etc.

Er zijn een aantal jaarlijks terugkerende evenementen die we graag in stand willen houden, zoals deelname aan het voetbaltoernooi, dagje uit en de gezamenlijke jaarafsluiting. Maar ook samen in juni onze opendag organiseren zodat iedereen in de gelegenheid kan komen om te zien hoe wij werken. Via de opendag proberen wij nieuwe vrijwilligers en geld te werven zodat we bv. andere meubels kunnen aanschaffen, zodat de locatie goed, mooi en praktisch aangekleed kan worden en zodoende bijdraagt aan een fijne werkomgeving voor onze deelnemers.